در دنیای امروزی که هر جا حرف از تکنولوژی و کارهای مربوط به تکنولوژی انجام می شود و از آنجایی که طراحی سایت یکی از مستلزمات مهم برای پیشرفت و شناسانده شدن یک کسب و کار می باشد باید به کلیات و همچنین جزییات آن دقت بسیار زیادی کرد تا مشتریان زیادی را جذب طراحی سایت خود کنید برای همین موضوع برای قدم به قدم پیش رفتن به تحقیق و مطالعات زیادی نیاز است و همچنین با یک فرد متخصص و خبره مشورت کنید تا نتیجه ی مطلوب و خوبی را بگیرید. باید چند اصولی را که باعث جذاب شدن بیش تر طراحی سایت می شود را بشناسید و آن ها را در سایت خود اجرا کنید.

 

 

اصول جذابیت طراحی سایت برای کاربران عبارتند از:

 

  • انتخاب رنگ های مناسب برای طراحی سایت

رنگ ها در جایگاه خود بسیار دارای اهمیت می باشد چرا که دنیای رنگ ها یک دنیای متفاوتی است که هر کدام از رنگ ها احساسات خاصی را در بازدید کننده ایجاد می کند پس در انتخاب رنگ ها با تحقیق و بررسی و مطالعات رنگی که به برند و کسب و کار شما بخورد را انتخاب کنید و در طراحی وب سایت خود به کار ببرید فقط این مورد را در نظر بگیرید اگر کارتان ا کودکان سرو کا دارد بهتر است از رنگ های پررنگ استفاده کنید و همچنین اگر با بزرگسالان سرو کار دارید از رنگ های پاستیلی و کم رنگ استفاده کنید چرا که در دنیای روانشناسی رنگ ها در ذهن افراد که خسته هستند می تواند بسیار اثر مثبت و لذت بخشی را القا کند. همچنین برای هر صنف کاری وجود هر رنگی در جای خود احساس خاصی را در بازدید کننده ایجاد می کند.

طراحی سایت با ما

طراحی سایت با ما   

طراحی سایت با ما

طراحی سایت دیجی کالا  طراحی سایت دیجی کالا  طراحی سایت مثل دیجی کالا  طراحی سایت دیجی کالا

طراحی سایت تخفیفان  طراحی سایت تخفیفان  



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 321
برچسب ها : سرورمجازی, طراحی سایت, طراحی اپلیکیشن, طراحی وب سایت,

تاريخ : دوشنبه 25 آذر 1398 | 16:30 | نویسنده : ideasoft |

نکات مهم در انتخاب دامنه طراحی سایت

همانطور که می دانید طراحی سایت یکی از گزینه های بسیار مهمی در پیشرفت کسب و کار می باشد که یکی از ملزومات هر کسب و کاری می باشد پس برای طراحی آن و جزییات داخلی بسیار باید حساس بود تا بازدید کننده را جذب طراحی سایت خود کرده و آن ها را تبدیل به مشتری و در نتیجه فروش خود را بالا ببرید عوامل زیادی را باید در روند طراحی سایت در نظر گرفت مانند گرافیک آن ، سرعت بارگزاری طراحی سایت ، محتوای درون طراحی سایت ، نام دامنه ای که انتخاب می کنید ، کلمات کلیدی و ... حال ما در این بخش می خواهیم به نحوه ی انتخاب نام دامنه و نکاتی که باید به آن ها دقت کنید را برای شما می گوییم.
انتخاب نام دامنه به اندازه ی نام خود شرکت طراحی سایت مهم می باشد و حساسیت لازم را باید به خرج دهید در این دنیای اینترنت و تکنولوژی احتمال این که افراد با استفاده از تکنولوژی با شرکت و یا فروشگاه شما آشنا شوند خیلی بالاست پس در هنگام انتخاب نام دامنه نامی را انتخاب کنید که در ذهن بازدید کنندگان طراحی سایت بماند و آن را از یاد نبرد.
طراحی سایت شخصی

 

طراحی سایت

 

مهم ترین نکات در انتخاب دامنه طراحی سایت عبارتند از:

• داشتن نام منحصر به فرد و خاص
یک نامی را انتخاب کنید که مختص طراحی وب سایت شما باشد چرا که اشتباه گرفتن شما با یک شرکت و فروشگاه دیگر فاجعه می باشد .
• دات کام های موجود را انتخاب کنید
اگر شما برای یک کار طولانی مدت برنامه ریزی می کنید داشتن دامنه با پسوند دات کام بسیار مهم می باشد هر چند که دات آی ار و دات او آر جی هم وجود دارند اما دات کام حرف دیگری را برای گفتن دارد .

 

تبلیغات اینترنتی  تبلیغات اینترنتی  تبلیغ در گوگل  تبلیغات در گوگل

طراحی سایت فروشگاهی  طراحی سایت فروشگاهی در تهران  طراحی سایت فروشگاهی  طراحی سایت فروشگاهی

شرکت طراحی سایت  بهترین شرکت طراحی سایت در تهران  بهترین شرکت های طراحی سایت



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 351
برچسب ها : سرورمجازی, طراحی سایت, طراحی اپلیکیشن, طراحی وب سایت,

تاريخ : پنجشنبه 14 آذر 1398 | 14:12 | نویسنده : ideasoft |

طراحی سایت بامیلو

طراحی سایت بامیلو ، بامیلو یکی از چند فروشگاه اینترنتی ست که اخیرا طرفداران زیادی پیدا کرده است افراد زیادی به طراحی سایت بامیلو جذب می شوند و در واقع طراحی سایت بامیلو مشابه یک فروشگاه اینترنتی ست که در زمینه ی عرضه ی پوشاک و خواربار و … فعالیت دارد ، از مهم ترین وب سایت های نیازمندی می توان به طراحی سایت تخفیفان نیز اشاره کرد.

 

طراحی سایت بامیلو و اهمیت آن

بامیلو یک فروشگاه اینترنتی ست که طراحی سایت آن به گونه است که امکانات زیادی در اختیار کاربر قرار می دهد حتی عرضه کنندگان نیز می توانند از طریق طراحی سایت بامیلو محصولات خود را به فروش برسانند این امر موجب شناخه شدن بیشتر آنها نیز می شود در مقابل مشتریان نیز می توانند نیاز های خود را بر طرف کنند علاوه بر این محصولات در طراحی سایت بامیلو دارای گارانتی هستند و مشتریان می توانند با خیال راحت اقدام به خرید کنند طراحی وب سایت بامیلو توسط تیم داخلی آن انجام شده و از سئوی خوبی نیز بهره می برد سهولت در خرید و اعتمادی که مردم نسبت به بامیلو دارند باعث اعتبار بیشتر برای این فروشگاه شده است اما این دلیل بر آن نمی شود که نتوان طراحی سایتی مشابه آن انجام داد

طراحی سایت با وردپرس   طراحی سایت با وردپرس   طراحی سایت با وردپرس    طراحی سایت با وردپرس

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت

طراحی سایت با ما

طراحی سایت با ما   

طراحی سایت با ما

طراحی سایت دیجی کالا  طراحی سایت دیجی کالا  طراحی سایت مثل دیجی کالا  طراحی سایت دیجی کالا



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 354
برچسب ها : سرورمجازی, طراحی سایت, طراحی اپلیکیشن, طراحی وب سایت,

تاريخ : چهارشنبه 13 آذر 1398 | 18:00 | نویسنده : ideasoft |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.